Dohányzásról való leszokás terve

dohányzásról való leszokás terve

Néhány lépés segít felkészülni a kilépés napjára: Válassza ki a dátumot, és jelölje meg a naptárban. Mondja el barátainak és családtagjainak a kilépés napját.

dohányzásról való leszokás terve lábfájdalom dohányzás után

Szabaduljon meg az összes cigarettától és hamutartótól, vagy minden füstmentes dohányterméktől otthonában, autójában és munkahelyén. Döntsön el egy tervet. Használja az NRT-t vagy más gyógyszereket?

Felhív egy telefonos quitline-t? Részt vesz egy leszokás órán?

Dohányzásról való leszokás terve, 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Ha igen, hívjon, hogy minél hamarabb regisztráljon. Beszéljen orvosával arról, hogy mi lehet a legjobb az Ön számára, és beszéljen a biztosító társasággal a programok és gyógyszerek fedezetéről. Gyakorold azt, hogy "Nem köszönöm, nem használok dohányt. Ez lehet egy csoportos program, vagy egy barát vagy családtag, aki sikeresen kilépett és készségesen segít Önnek.

Kérd meg a még mindig dohányt használó családtagokat és barátokat, hogy ne használják körülötted, és ne hagyjanak cigarettát, és ne merüljenek oda, ahol láthatod őket. Ha bupropiont vagy vareniklint használ, minden nap vegye be az előírt adagot a kilépés napjáig.

Cselekvési terv | Dohányzás Fókuszpont

Gondoljon a korábbi leszokási kísérleteire. Próbáld kitalálni, mi működött és mi nem. A sikeres leszokás a tervezés és az elkötelezettség kérdése, nem a szerencse. Döntse el most a saját tervét. Mit tehet még a kilépés napja előtt Csökkentse, mennyit használ fel A leszokás előtti csökkentés egyik módja az, hogy csökkentse a naponta elszívott cigaretták számát, vagy a naponta mártott vagy rágott mennyiséget.

Ezzel lassan csökkenti a szervezetben a nikotin mennyiségét.

Ezeknek a programoknak minél szélesebb körben kellene eljutniuk a célcsoportjaikhoz! A program célja az óvodáskorú gyermekek egészségének védelme. Feladatai: a dohányzással kapcsolatos egyéni ismeretek feltérképezése, az életkori sajátosságoknak megfelelő szintű információk átadása, az egészséges életmód választását megkönnyítő dohányzással kapcsolatos attitűd formálása, és a passzív dohányzás kényszere elleni aktív fellépés kialakítása. Az intervenció nemcsak késlelteti vagy megakadályozza, hogy a gyermek dohányozni kezdjen, hanem másodlagos hatása révén a felnőttek dohányozási szokásait is befolyásolni képes. Ezáltal csökken a gyermekek passzív dohányzásnak való kitettsége.

Mielőtt abbahagyja, próbálja csökkenteni a szokásos mennyiség felét. Ha általában szállít magával egy készletet, próbáljon otthagyni.

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis)

Hordjon valami mást, amit inkább a szájába adhatna. Csökkentse, mikor és hol használja Kipróbálhatja azt is, hogy mikor és hol dohányzik, merít vagy rág. Ez lehetőséget ad arra, hogy észrevegye, amikor a legsúlyosabb a vágya.

  • Ezek képesek lehetnek egyénenként változó módon befolyásolni az éberségi szintünket, teljesítőképességünket és tudatállapotunkat is.
  • Hatékony dohányzókúra és ár

Segít eldönteni a játéktervet, ha tudja, mi váltja ki a vágyait. Ismételten, miután úgy döntött, hogy nem használ dohányzást egy bizonyos helyen, hagyja otthon, amikor oda megy.

A dohányfüstbe ment terv

Próbálja ki helyette a helyettesítőit. Halassza el a dohányzást, ha vágy van rá Menj, ameddig csak tudsz, anélkül, hogy vágyad lennél.

  • Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek?
  • A dohányzásról való leszokás egyszerű módja a nők számára

Kezdje azzal, hogy legalább 10 percig próbálkozik, majd egyre hosszabb ideig, miközben a Kilépés Napja közelében van.

Válassza ki a 3 legrosszabb kiváltó okot, és ilyenkor hagyja abba a dohányzást. Ez eleinte nehéz lesz, de a gyakorlat megkönnyíti. A kilépés napján Idővel a dohányzás erős szokássá válik. A napi események, mint például a reggeli ébredés, az étkezés befejezése, a kávéfogyasztás vagy a szünet a munkahelyen, gyakran késztetik a használatra. A ravasz és a dohányzás közötti kapcsolat megszakítása segít megállítani.

A kilépés napján lépjen lefelé ezen a listán: Ne használjon dohányt. Ez azt jelenti, hogy egyáltalán nem - még egy puffant sem!

Dohányzásról való leszokás terve, Gyakran Ismételt Kérdések

Legyen elfoglalt - próbálja meg a gyalogolást, a rövid mozgást, dohányzásról való leszokás terve egyéb tevékenységeket és hobbikat.

Igyon sok vizet és gyümölcslevet.

dohányzásról való leszokás terve kódolás a dohányzó véleményekhez

Kezdje el használni a nikotinpótlást, ha ezt választja. Vegyen részt egy kilépési órán, vagy kövesse önsegítő tervét. Kerülje azokat a helyzeteket, amikor a dohányzás iránti késztetés erős.

dohányzásról való leszokás terve dohányzó érbetegség

Kerülje a dohányzókat. Igyon kevesebb alkoholt, vagy kerülje el teljesen. Gondoljon arra, hogyan változtathatja meg rutinját. Használjon másik dohányzásról való leszokás terve a munkához.

Olvassa el is